Forum www.slonecznyzakatek.fora.pl Strona Główna www.slonecznyzakatek.fora.pl
sprawy mieszkańców osiedla słoneczny zakątek na piątkowie w Poznaniu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolejny temat - opłaty
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.slonecznyzakatek.fora.pl Strona Główna -> Problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marianki




Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:26, 11 Maj 2011    Temat postu: Kolejny temat - opłaty

Parę dni temu podpisaliśmy akt i nie ukrywam iż informacja o opłatach jakie nas czekają za części wspólne ustalona pierw przez GGW a teraz przez naszego zarządcę zwaliła nas z nóg.... 5,60 za metr (i już w sumie nie wiemy.. netto czy brutto...), to chyba nie jest mało.... z kim nie rozmawiam ze znajomych mówią, że to zabójczo dużo... Co Wy o tym myślicie? bo może się nie znam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jwk
Gość






PostWysłany: Śro 19:24, 11 Maj 2011    Temat postu:

Dużo wg mnie, a czy do tego dochodzi też yczał za wode i cieplo?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majkel




Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:08, 11 Maj 2011    Temat postu:

5,60 + zarząd 0,65 = 6,25 pln !!! masakra jakas
pomnozmy to razy powierzchnie mieszkalne osiedla czyli w zaokrągleniu 7994 m kw. to wychodzi miesięcznie suma:
49 962,5 pln ???

coś tutaj chyba nie jest ok...
Tymbardziej ze do powyzszych kosztów trzeba chyba doliczyć sobie ryczał za wode i ogrzewanie, bo o tym nic nie jest napisane w akcie...

jezeli ktos ma dokladniejsze info to czekam na odp Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 6:48, 12 Maj 2011    Temat postu:

MASAKRA!!!Miałam właśnie niedawno nieprzyjemną (kolejną już) rozmowę z administratorką min. na ten temat. Kogo bym nie zapytała, to radzi jak najszybciej zmienić administratora. Zapytałam administratorkę, kiedy najwcześniej możemy to zrobić. Odpowiedziała mi, że w pierwszym kwartale następnego roku. Zebranie mieszkańców będzie pod koniec czerwca; koniecznie musimy o tym porozmawiać! WSZYSCY mówią, że mamy bardzo drogo!!!!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majkel




Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:06, 12 Maj 2011    Temat postu:

Drogo jest, ale też pytanie gdzie są efekty za te pieniądze?
czyli np. codzienne sprzątanie osiedla, gdzie co kawałek leżą pety panów od zakładania kostki brukowej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majkel




Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:30, 12 Maj 2011    Temat postu:

Rozmawiałem z GGW i podobno te opłaty są do pierwszego zebrania mieszkanców. Na zebraniu mozna te oplaty zmniejszyc poprzez odpowiednie uchwały. Wiec jeszcze nadzieja ze te koszty sie zmniejsza.

Trzeba tez wyciagnac od tego administratora szczegolowy kosztorys na co on tą kase wydawał.

I pytanie, czy ktos widzial kogos sprzątającego osiedle? Bo ja jeszcze nie... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczepan




Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Czw 18:12, 12 Maj 2011    Temat postu:

nikt nie sprzątał.... pozatym... czy ktos widzial w C w hali garazowej jak odpada tynk przy podlodze i plytki.... ???? juz tak jest chyba 3 miesiąc i zero reakcji :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marianki




Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:28, 15 Maj 2011    Temat postu:

nam administratorka obiecała ponad miesiąc temu przesłanie na maila zestawienia za co są te opłaty i na jakiej podstawie ustalili taki ryczałt? i jak się domyślacie cisza...
a po drugie, dlaczego dopiero pod koniec czerwca ma być zebranie mieszkańców...może powinniśmy przydusić konkretnie PANIĄ i niech się spręży i organizuje je np.na koniec maja... bo na razie nie widzę powodu czekania do końca czerwca...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 7:30, 16 Maj 2011    Temat postu:

Oj, ja już jestem baaaaardzo mocno zmotywowana. Mam tyle spraw do pani administratorki, że chyba będzie mnie miała dość. Nie dajmy sobie wejść na głowę!!!!Co się dzieje z naszymi pieniędzmi?!Mnie też (po czterech telefonach!!!!) pani administratorka obiecała szczegółowe rozliczenie płatności, bo jak na razie nie wiem za co konkretnie płacę. Daję jej czas do końca tygodnia. Poza tym, nadal nie otrzymałam faktury czynszowej za kwiecień i maj!!!A prosiłam o nią już kilka razy.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 7:55, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majkel




Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:38, 16 Maj 2011    Temat postu:

No to proponuje ustalić tutaj na forum jakiś jeden nowy termin zebrania i jedna osoba zadzwoni do pani administrator i bedziemy cisnąć, bo po co zwlekać do końca czerwca.

Tak jak już ktoś wspomniał - koniec maja będzie jak najbardziej ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majkel




Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:57, 16 Maj 2011    Temat postu:

Dzwonilem do p. Wojciecha Badaszewskiego i zadalem mu kilka pytań.

Kiedy otrzymamy fv za czynsz za kwiecień?
- dzisiaj ma roznosic czynsze od ggw za okres przed pospisaniem aktu, a do srody od momentu podpisania aktu do konca kwietnia.

Czy mozemy otrzymac szczegolowe rozliczenie kosztów (chodzi o te 5,6), bo są one wysokie i chcialbym wiedziec na co te pieniadze ida.
- takie zestwienie jest przygotowane, kwota 5,6 jest podobno zawyzona i taka ze wzlgedu na wpis jej do aktu.

wiec od razu pytanie co z tą nadwyżka za poprzednie miesiące czy ta kasa pojdzie w kosmos?
- ggw bedzie sie z nimi z tego rozliczac i nadwyzka zostanie albo przekazana na konto wspolnoty albo na konta indywidualne mieszkancow - do ustalenia na zebraniu

- po zebraniu koszty mają podobno obnizyć się o minimum 1 ZŁ a moze i nawet wiecej, zalezy jakie beda glosy mieszkancow co zostawic co nie itp, np. jezeli chodzi o ochrone 24h, bo są głosy ze jest ona zbedna (ja tez tak z reszta uwazam Smile ), a na nią idą tez pewnie spore koszty.

termin spotkania w czerwcu - dokladnego terminu nie ma wyznaczonego - ale zgodnie z prawem musza nas o nim poinformowac na 2 tyg przed. termin ma ustalic pani Hanna Sz.

podobno tez codziennie 10-14 ktos jest na osiedlu od sprzatania klatek, jak ktos ma mozliwosc sprawdzenia to wypatrujcie i dajcie znac czy tak faktycznie jest Very Happy
- pojawia sie tez 3 razy w tygodniu albo miesiacu (nie pamietam Very Happy ) jakis konserwator od lamp itp i niby sprzatania osiedla, tez dajcie znac jak on wygalda bo go jeszcze nie widzialem Very Happy


no, to chyba wszsytko czego sie dowiedzialem Smile jezeli ktos bedzie mial wiecej info to piszcie Wink

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SłonecznyZakątek
Administrator



Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:56, 16 Maj 2011    Temat postu:

Muszę przyznać, że jeśli chodzi o sprzątanie to widziałem już kilka razy na własne oczy panie myjące podłogę i miałem też wiadomości od moich pracowników, którzy wykańczali mieszkanie, że takie osoby pojawiają się na klatkach. Czy w tej chwili tak jest również to nie wiem, gdyż ostatnio nie ma mnie zbyt często na osiedlu.

Zachęcam do wpisów na tematy naszego osiedla


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczepan




Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Pon 13:03, 16 Maj 2011    Temat postu:

a czy ktoś kiedyś widział sprzątających w halach garażowych?? u nas w C jest już tak dużo piachu, że niedługo będzie piaskownica... no i ciekawe, kiedy ktoś zauważy problem odpadającego tynku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marianki




Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:33, 16 Maj 2011    Temat postu:

nie widziałam i nikt mi nie wmówi, że tam ktoś sprząta...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mieszkaniec
Gość






PostWysłany: Śro 16:24, 03 Sie 2011    Temat postu:

Poziom oplat totalnie mnie zaskoczyl. Spodziewalam sie, ze w momencie, gdy zarzadzaniem zajmie sie profesjonalna firma oplaty spadna. A teraz oplaty wzrosly. Za mieszkanie 41 metrow place prawie 400 PLN. To jest strasznie wysoka kwota. Dla porownania moi znajomi:
- za mieszkanie 54 metry z oddzielnym duzym garazem - 310 PLN miesiecznie
- za mieszkanie 32 metry - niecale 200 PLN.

Wiec kwota 400 PLN miesiecznie jest absolutnie niedorzeczna.
Niestety nie udalo mi sie dotrzec na zebranie wspolnoty i nie udalo mi sie dowiedziec nic na temat szans zmniejszenia tych oplat. Bo 400 PLN za tak male mieszkanie nie mozna nazwac inaczej niz rozbojem w bialy dzien.
Czy moze ktos wie cos na ten temat, skad tak wysokie oplaty?
Administracja milczy niestety niewzruszenie i nie odpowiada na maile.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jwk
Gość






PostWysłany: Śro 19:31, 03 Sie 2011    Temat postu:

Przekonaj jaśnie panstwo na nast zebraniu i rezygnacji z ochrony, za która płacisz ok 1,7 zł za 1m2 miesiecznie, to Twoj czynsz spadnie o ok 80 zł;/ To jest wiele...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mieszkaniec
Gość






PostWysłany: Czw 15:38, 04 Sie 2011    Temat postu: oplaty

Tak, wlasnie dostalam rozliczenie kosztow. Ochrona to naprawde duzy koszt. I mam nadzieje, ze argument kosztow jakie sie ponosi na utrzymanie ochrony przekona mieszkancow. Moze pomyslem byloby ograniczenie ochrony np. do okreslonych godzin, nie cala dobe. Ponadto koszty sprzatania sa bardzo wysokie. Czy naprawde potrzebne jest mieszkanie codziennie. Na poprzednim osiedlu wystarczylo sprzatanie raz w tygodniu.
Czy ktos orientuje sie jak wyglada sprawa kosztow hali garazowej? Czy to prawda, ze oplata rozklada sie tylko na tych, ktorzy zakupili miejsce postojowe? Moim zdaniem koszty niesprzedanych miejsc powinien ponosic deweloper, nie mieszkancy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mieszkaniec
Gość






PostWysłany: Czw 15:41, 04 Sie 2011    Temat postu:

Chodzilo mi o sprzatanie codzienne, ze nie jest konieczne.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAŁA




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:10, 05 Sie 2011    Temat postu:

Z tego co wiem to opłaty w hali rozkładają się na tych co kupili miejsca i to było podane w ostatnim rozliczeniu. Co do ochrony to uważam że jest potrzebna, bo jak nie będzie to każdy będzie stawał na osiedlu jak chce i robił co chce. Ewentualnie można to jakoś ograniczyć w godzinach. Bardziej zastanawia mnie nadal stawianie płotów... wygląda to źle a już na pewno płotki nie pomalowane i do tego poza własnym trawnikiem:/ przecież to nie domki jednorodzinne. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 9:04, 05 Sie 2011    Temat postu:

Ja też dostałam własnie proponowane rozliczenie kosztów. Uważam, że sprzątanie należy ograniczyć maksymalnie do dwóch razy na tydzień, choć tak naprawdę uważam, że w zupełności wystarczy jeden raz. Poza tym, uważam, że osoby, które nie mają miejsca postojowego nie powinny ponosić kosztów utrzymania miejsc postojowych- dlatego odpowiada mi propozycja administratorki dotycząca nowego sposobu rozliczania kosztów. Rozmawiałam z kilkoma sąsiadami-myślą tak samo. Należy ograniczyć koszty, bo płacimy bardzo drogo. Zacznijmy może od częstotliwości sprzątania. Jesli większość będzie sobie tego życzyła-należy ponownie przedyskutować zasadność całodobowej ochrony. Pamiętajmy, że w naszych czynszach NIE MA ZALICZEK na wodę i orzewanie!

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 9:07, 05 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.slonecznyzakatek.fora.pl Strona Główna -> Problemy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin