www.slonecznyzakatek.fora.pl
sprawy mieszkańców osiedla słoneczny zakątek na piątkowie w Poznaniu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.slonecznyzakatek.fora.pl Strona Główna
->
Problemy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
sprawy meszkańców Osiedla ,,Słoneczny Zakątek'' na Piątkowie w Poznaniu
----------------
Sprawy Ogólne na temat forum
wasze wrażenia: zebrania wspólnoty
Wasze wrażenia z waszych mieszkań
Problemy
Hala garażowa
Rowerownia
Poleć firmę, usługę, podpowiedz realizację, opisz pomysł
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Śro 14:12, 29 Cze 2011
Temat postu:
Pomimo moich początkowych kłopotów w kontaktach z administratorką (pisałam o tym na forum), teraz muszę powiedzieć, że jest znacznie lepiej. Obecnie bez problemu mogę się dodzwonić i dogadać w różnych kwestiach - jest ok. Tak jak pisałam, mimo moich próśb nadal nie dostałam szczegółowego rozliczenia ponoszonych opłat, ale z tego co czytam, to nikt tego nie ma. Dlatego cierpliwie czekam aż do zebrania i mam nadzieję, że dziś Pani Szumińska nam wszystko wyjaśni.
Martwię się trochę tylko tym, że może nie wszyscy słyszeli o zmianie miejsca zebrania, a żeby cokolwiek ustalić to musi nas być duuużo...Dzwoniłam do administratorki i powiedziała, że będzie wysyłała smsy z powiadomieniem, bo w ostatniej chwili okazało się, że nie wpuszczą nas do tej poprzednio wybranej szkoły. To mnie uspokoiło, bo miałam już małe podejrzenie, że im nie zależy, żebyśmy byli:-)Mam nadzieję, że będzie ok.
A najbardziej mi miło, że wreszcie zobaczę swoich sąsiadów
asza
Wysłany: Śro 12:38, 29 Cze 2011
Temat postu:
Podzielam zdanie deejay-a i małej, wielu lokatorów przyjmuje postawę roszczeniową i tylko narzeka. Ja nie miałam problemów z administratorem, nie pogryzłam się z ochroną, martwię sie o czynsz ale cierpliwie czekam. To nie jest piekarnia, tutaj nie można działać pochopnie i bez zastanowienia. Dajmy się tej kobiecie wytłumaczyć i wykazać. Budynki były w trakcie przekazywania od GGW do wspólnoty, wiele rachunków spływa z opóźnieniem, ta kobieta nie mogła nam pokazać czegoś czego nie miała. Niestety wszystko idzie wolno i nasze zniecierpliwienie narasta, ale aby podjąć decyzję o zmianie trzeba mieć podstawy, konkretne przykłady niewywiązywania się z obowiązków. Jeżeli takie są to chętnie posłucham na zebraniu, ale na razie zmiana administratora byłaby zbyt pochopną decyzją.
MAŁA
Wysłany: Śro 12:12, 29 Cze 2011
Temat postu:
Ps. ponownie zgadzam się z DEEJAY - nie żalić się tylko działać
MAŁA
Wysłany: Śro 12:11, 29 Cze 2011
Temat postu:
Ja z administracją nie miałam problemów, więc nie musiałam się żalić na forum
wystarczyły odpowiednia pisma. Mam nadzieje że wszyscy jakoś dojdziemy do porozumienia.
Pozdrawiam
deejay
Wysłany: Śro 11:56, 29 Cze 2011
Temat postu:
Myślę, że nikomu nie będziemy dziękować, przynajmniej na dzisiejszym zebraniu. Niestety, ale nie mamy na chwilę obecną żadnej alternatywy. No chyba, że ktoś z Was pokusił się o zebranie ofert na administrowanie naszym osiedlem przez inną profesjonalną firmę. Nie wyobrażam sobie na chwilę obecna zrezygnować z takowej firmy. Fakt, że administratorka nie podołała na ten moment swoim obowiązkom, nie zmienia stanu rzeczy, że jest potrzebna. Do przedyskutowania jest problem jej pracy dla nas, bo wydaje mi się, że P. Hanna jest z epoki Alternatywy 4 i nieudolnie próbuje naśladować rolę Romana Wilhelmiego. Dajmy jej jeszcze czas do powiedzmy września – października. Ustalmy na ten termin kolejne zebranie Wspólnoty. Do tego czasu powinno udać się zorganizować wysyłkę ofert na administrowanie osiedlem i wówczas podejmiemy decyzję wspólną. Dodatkowo, przez okres wakacyjny w jakiś sposób bliżej się poznamy na osiedlu. W końcu latem nie przesiadujemy popołudniami w domach, bo zimno.
P.S.
Zauważyłem, że to forum służy przeważnie, tylko do narzekań, jaki to świat jest zły i wszystko skupia się przeciwko nam. Ale czy ktoś z Was forumowiczów (mieszkańców), podał jakiś konkretny przykład rozwiązania danego problemu? Zrobił coś w tym kierunku? Czy wszystko tylko opiera się na wywalmy, pokrzyczmy, nie podoba nam się to tupiemy nogą? Czy ktoś z Was pofatygował się dowiedzieć, w jaki sposób zmienić administrację osiedla, jaką firmę wybrać zamiast dotychczasowej? Podzielił się tym na forum? Odpowiedzi są dwie NIE lub trzyma to dla siebie. Ta pierwsza jest 99,9% bardziej prawdopodobna.
Ciekawe ilu z Was na zebraniu przedstawi konkrety dotyczące rozwiązania a nie "likwidacji" problemów poruszanych na forum:
- Administracja
- Ochrona
- Garaże
Nie mam tu na myśli wypowiedzi w stylu „nie podoba mi się to nie chcę”
jwk
Wysłany: Śro 11:27, 29 Cze 2011
Temat postu:
Mała polecam wczesniejsze tematy i posty na temat administracji, i jak pozniej ciezko ja zmienic, moze to troche da tobie do myślenia w tej kwestii
MAŁA
Wysłany: Śro 11:26, 29 Cze 2011
Temat postu:
Najlepiej stwierdzić że trzeba wyrzucić administracje... a ja myślałam że zebrania są po to aby dojść do jakiś porozumień. Przecież nigdy nie będzie wszystko wszystkim pasować
zamiast się cieszyć że człowiek ma dach nad głową to ciągłe tylko narzekania
Jak po jakimś czasie okaże się że Leonardo nie daje rady z naszym osiedlem to trzeba podjąć działania a tymczasem pozwólmy im działać
jwk
Wysłany: Śro 11:03, 29 Cze 2011
Temat postu:
Dlatego dzisiaj nie ma żartów, musimy postawić na swoim, i podziekowac firmie Leonardo ;|
Gość
Wysłany: Śro 9:08, 29 Cze 2011
Temat postu:
Niestety, odnoszę to samo wrażenie...
jwk
Wysłany: Śro 8:05, 29 Cze 2011
Temat postu:
Widzę, ze bardzo im zalezy zey dotarło jak najmniej osób ;/
weramac
Wysłany: Wto 21:51, 28 Cze 2011
Temat postu: ZMIANA MIEJSCA ZEBRANIA
!!!UWAGA!!! ZMIENIŁO SIE MIEJSCE ZEBRANIA-AKTUALNE TO: GIMNAZJUM NR. 12 na OS.ST.BATOREGO 101 ( w pobliżu pływalni Atlantis). godzina bez zmian 18.00
Gość
Wysłany: Wto 13:17, 28 Cze 2011
Temat postu:
Tak, dokładnie. Prosiłam o to już jakiś czas temu i niestety, nie doczekałam się. Nadal nie wiemy, co kryje się w tych 5,60 zł. Liczę na wyjaśnienie na jutrzejszym zebraniu
jwk
Wysłany: Wto 12:14, 28 Cze 2011
Temat postu:
No i przede wszystkim rozliczenie co sie kryje w tych 5,6 zł i na co to zostało wydane, oczywiscie konkretnie udokumentowane, bo pamietam, ze któras z kolezanek (Olga?!) prosiła o takie rozliczenie i sie nie doczekała!?
Minou
Wysłany: Wto 10:45, 28 Cze 2011
Temat postu: "Zebranie Wspólnoty"
Jakie tematy chcecie poruszyć na zebraniu?
Propozycja tematów poniżej. Wpisujcie swoje propozycje.
1. Ochrona.
2. Opłaty za czynsz.
3. Grillowanie na balkonach i ogródkach.
4. Hala garażowa - dostęp do klatek.
5. Klucze do furtki wejściowej.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin